pühapäev, 22. aprill 2018

Koduperenaise ajast, ajastusest ja netipoodlemisest

Tänaseks päevaks olen koduse perenaise rolli saanud etendada juba rohkem kui üheksa kuud, milledest seitse olen peaasjalikult tegelenud paralleelselt nii pojakesega kui koduse majapidamise korrashoiuga. Ja ma lihtsalt armastan seda!
Hakkasin siin mõtlema, et meenutan endale mingil määral neid kurikuulsaid 50ndate koduperenaisi. Teate ju küll, need kes muudkui küürisid, keetsid ja toimetasid. Ise samal ajal aga ideaalses kleidikeses ja soengus juustega mööda elamist ringi kepsutamas. Noh... minu panus sellesse ilus olemisse on täna näiteks selline, et hommikul määrisin end marineerima isepruunistavasse kreemi, et vähegi magamatust oma näolapikesel peita püüda. Ilmselt mitte kõige kaunim vaatepilt, see tolmulapp käes, kergelt oranzikas daam siin hommikumantlis ringi hõljumas.


Olen alati olnud nagu orav rattas, vaevu suudan võtta selle tunnikese blogimiseks maha istuda, samal ajal ise mõeldes, mida kõike järgmiseks ära teha. Teate ju küll - muudkui remondin, askeldan ja toimetan.
Tänase poole päevaga olen näiteks ära jõudnud teha juba nii palju, et hommikuse pannkoogiteo kõrvale vaaritasin pojakesele tulevaks nädalaks suvikõrvitsa-, lillkapsa- ja bataadipüreed sügavkülma valmis (ise samal ajal nuputades, et peaks vist pirnid keema asetama, et ka pirnipüreed valmistada), peale hommikusööki tuulasin kiirelt tolmulapiga üle kõik pinnad ja põrandad, sest minu jaoks pole olemas mitte midagi jõledamat kui pudised põrandad, monteerisin valmis uue video, valmistasin lõunasöögi ja seda kõike lapsega toimetamise kõrvalt, olles ärganud kell 6.30 hommikul ja sealhulgas ka viis korda öösel pojakesele süüa andnud.
Unedefitsiit on saanud uueks reaalsuseks ja oma aega kui sellist pean näpistama enamjaolt pojakese lõunaune arvelt, ise samal ajal koduste toimetuste mõtteid vägisi eemale tõrjudes. Okei, okei - Nils ka natuke ikka kõrvalt aitas lapsega toimetada, seega kasutasin seda pühapäevast aega lihtsalt võimalikult produktiivselt ära.
Mõni päev lihtsalt on selline, kus muudkui toimetad ja toimetad. Need on ju tegelikult ideaalselt balanseeritud nende päevadega, kus unevõlg on niivõrd halvav, et jõuan vaid pojakesega mängukaare all oma tavapärases kodurüüs - hommikumantlis, krunn peas, sussid jalas ja näpuotsas jahtunud kohvitass - kaasa laliseda. Ilmselt elab iga ema tõe järgi, et päevad ei ole vennad.

Olen nüüdseks seitsme kuuse pojakesega üritanud rohkem tegevusi päevakavasse võtta, tihedamini külas käia ja muid vahvaid toimetusi väljaspool kodu teha. Ühe jaoks mul aga veel julgust ja mahti pole olnud, nimelt pojakesega koos poodlemine. Toidukaubad tellime ju iganädalaselt netipoodlemise kaudu ja tuleb tunnistada, et ega ma midagi muud ka teha tahaks. Toidukottide tassimine on nii eilne päev! 😅
Tuleb tunnistada, et ka muud shopinguvajadused olen üle kolinud e-poodidesse. See pisike oma aja aken on lihtsalt nii kitsuke, et pigem piilun ringi internetis kui suurtes kaubanduskeskustes.
Hetkel meenub vaid mõni üksik kord viimase seitsme kuu jooksul, kui olen oma nina kohe päris poe ukse vahelt sisse pistnud. Kõik riided nii endale kui ka pojakesele olen skoorinud siiani neti vahendusel.

Et minu ilunõuded on seitsme kuuga üsnagi devalveerunud, on mul igakord äraütlemata hea meel kui õnnestub end kuskile minekule sättida ja selleks puhuks ka pisut rohkem välimusega vaeva näha.
Mõned tooted aga on kohe sellised, et neid kulub isegi siis kui tihti kusagil käimist pole, sest noh... mingil määral kasutame me naised ju ilutooteid siiski igapäevaselt.
Eile oligi lõpuks üks hästi eriline päev, mille tarvis end täies ilus lille oli vaja lüüa. Ma olen kord juba selline, et vähemalt kaks nädalat enne üritust tean ette, mis selga-jalga panen ja milline tahan välja näha. Sellekspuhuks olingi juba mõned päevad enne õekese 18. sünnipäeva internetiavarustes end valmis seadnud, et täiendada ilutoodete varamut, mis koduriiulitelt vaikselt otsa saama hakkas.

Sel korral sai valitud abimeheks Iluversum. Ütleme nii, et tegelikult teen ma alati rohkem nö. window shoppingut ja ostukorvist enamus kordadel kaugemale ei jõuagi. Sel korral oli aga kraami enam kui rohkem vaja ja täitsin korvi vähemalt viis korda, valides välja hunniku kraami, millest lõpuks sõelale jäi just järgnev. Selline mõnus kompott baastoodetest, mis mind neil päevadel, kus ilu tikutulega taga tuleb ajada, hädast välja aitavad.
Valitud toodeteks said seekord Osis Freeze juukselakk, DKNY Be Delicious parfüümvesi, Max Factor Facefinity primerMax Factor Facefinity jumestuskreem, Nacomi kehavaht, London Pride meigipintslite komplekt ja Power Puff meigisvamm.


Et lillelöömine üks minu meelistegevustest tegelikult on, saigi see ka videopilti. Üheaegselt multitaskides ja vaatajate põnevatele küsimustele vastuseid andes, oli see ikka paras ülesanne, kui nüüd aus olla.

Suurima hea meelega ja kõvahäälselt aga kuulutan, et ka teil on võimalus võtta mõni mõnus hetk ja Iluversumis pisut poodelda. Nimelt toimub alljärgneva video vahendusel loosimine, kus võimalik võita 2x 50€ kinkekaart just eelmainitud vahvasse veebipoodi. Uskuge mind, valikut on ja vägagi põnevat! Olgu sinu hingesooviks end poputada ilutoodetega nagu minagi või isutab hoopis patuvabade maiuste ja mahedate supertoitude järgi - leiad oma uued lemmikud nüüd kõik mugavalt ühest kohast. Kiika aga julgelt videost järgi, et mis-kus-kes ja juba nädala pärast võtan õnnelike võitjatega ühendust.




Kommentaare ei ole: